Professionals testen nieuwe Bosch-gereedschappen in 2010: 26 jan 2010

Professionals testen nieuwe Bosch-gereedschappen in 2010:
Het Bosch ProTeam start zijn tweede ronde

Bouwprofessionals uit heel Europa kunnen nieuw elektrisch gereedschap uit de professionele blauwe range van Bosch testen
Een nog breder selectie testgereedschappen
Testrapporten van Bosch ProTeam-leden te lezen op
www.bosch-pro-team.com

“Meld u aan voor het Bosch ProTeam en word ook tester!” - Sinds het begin van de campagne in het voorjaar van 2009 hebben honderden bouwprofessionals uit heel Europa aan deze oproep gehoor gegeven. Voor het vervolg op deze campagne van het Bosch ProTeam 2010, stelt Bosch een nog uitgebreidere serie gereedschappen beschikbaar. Daarnaast is er meer interactie mogelijk voor de vakmensen die vanaf januari 2010 lid worden van het Bosch ProTeam. In deze tweede ronde van de campagne worden niet alleen de testrapporten op www.bosch-pro-team.com gepubliceerd, maar kunnen deelnemers ook foto's of filmpjes van hun praktijkervaring toevoegen op de website.

De interessante testrapporten van professionals die al op de website verschenen zijn, tonen aan hoe goed de respons is op deze campagne. “We zijn aangenaam verrast door de kwaliteit en de overtuigingskracht van de inschrijvingen, en ook door het grote aantal. Bosch heeft een platform ontwikkeld waarop bouwprofessionals op een snelle en informatieve manier hun ervaring met elkaar kunnen delen", zegt Oliver Mössler, directeur Brand Management Bosch Blue Europe, over de campagne.

Accuboorschroevendraaiers, haakse slijpmachines, boorhamers, decoupeerzagen – Er is volop keuze
Bosch breidt dit jaar de selectie testgereedschappen voor het Bosch ProTeam 2010 in heel Europa verder uit. Zo kunnen professionals vanaf januari zich inschrijven voor het testen van nieuwe compacte persluchttackers, voor een snelle en efficiënte bewerking van hout. Daarnaast wordt de accuboorschroevendraaier GSR 10,8-2 V-LI Professional van Bosch, het kleinste, krachtigste apparaat in de 10,8-V-klasse, binnenkort beschikbaar gesteld. Andere nieuwe producten zoals hoekslijpmachines, decoupeerzagen, boorhamers en breekhamers zullen in de loop van het jaar nog aan het gamma aan testgereedschappen binnen het Bosch Proteam toegevoegd worden.

Lees meer over het Bosch ProTeam op www.bosch-pro-team.com

Over Bosch
De Bosch-groep is een internationaal toonaangevende technologie- en dienstenonderneming. Met motorvoertuig- en industrietechniek alsook gebruiksgoederen en gebouwentechniek haalden ca. 282 000 medewerkers in het boekjaar 2008 volgens voorlopige cijfers een omzet van ca. 45 miljard euro. De Bosch-groep omvat de Robert Bosch GmbH en haar meer dan 300 dochter- en regionale maatschappijen in meer dan 60 landen; inclusief verkooppartners is Bosch in ca. 150 landen vertegenwoordigd. Deze wereldwijde ontwikkeling- productie- en verkoopgroep is de voorwaarde voor verdere groei. Per jaar geeft Bosch meer dan 3 miljard euro voor onderzoek en ontwikkeling uit en meldt Bosch wereldwijd meer dan 3 000 patenten aan. Met al zijn producten en diensten verhoogt Bosch de levenskwaliteit van de mensen door innovatieve en nuttige oplossingen.

De onderneming werd in 1886 als "Werkstätte für Feinmechanik und Elektrotechnik" door Robert Bosch (1861-1942) in Stuttgart opgericht. De vennootschapsrechtelijke structuur van Robert Bosch GmbH garandeert de zelfstandigheid van de Bosch-groep. Deze maakt het de onderneming mogelijk om op lange termijn te plannen en in de toekomst te investeren. De kapitaalaandelen van Robert Bosch GmbH liggen voor 92 % bij de Robert Bosch Stiftung GmbH van algemeen nut. De stemrechten liggen in meerderheid bij Robert Bosch Industrietreuhand KG; deze oefent de zakelijke vennootfunctie uit. De overige aandelen liggen bij de familie Bosch en Robert Bosch GmbH.

Met 14 nieuwe blauwe elektrische gereedschappen voor professionals is Bosch de winnaar van de Plus X Award 2009 in vier categorieën: "High Quality", "Ease of Use", "Ergonomics" en "Design". Daarnaast is Bosch onderscheiden met de "most innovative brand 2009"-award binnen de categorie elektrische gereedschappen.

Meer informatie op www.bosch.com en www.bosch-pt.com.