PRUFTECHNIK N.V. heeft zijn ISO 9001:2008 certificaat gehaald! 22 dec 2016

Eind november werd bij PRUFTECHNIK N.V. een ISO 9001 audit uitgevoerd door de certificatie-instelling TÜV SÜD Management Service GmbH. En met succes! TÜV heeft op 9 december het ISO 9001:2008 certificaat aan PRUFTECHNIK N.V. uitgereikt.

PRUFTECHNIK N.V. is de dochteronderneming van PRÜFTECHNIK AG, de pionier en marktleider in laseroptische asuitlijning en een wereldwijd toonaangevend bedrijf op het vlak van conditiebewaking, trillingsanalyse en on-site balanceren. PRÜFTECHNIK AG heeft reeds een kwaliteitsmanagementsysteem ingevoerd in overeenstemming met de ISO 9001 vereisten waardoor alle PRÜFTECHNIK-toestellen volgens ISO geproduceerd werden en worden. Maar nu zijn ook de bedrijfsprocessen van PRUFTECHNIK N.V. conform aan de ISO 9001 voorschriften. Het behaalde certificaat van de Belgische/Nederlandse dochteronderneming is van toepassing voor de verkoop en dienstverlening met betrekking tot systemen gebruikt in het kader van industrieel onderhoud en machinediagnose.

Klantgerichtheid en hoge kwaliteit van producten staan bij PRUFTECHNIK N.V. steeds op de eerste plaats. Het bedrijf heeft het voorbije jaar hard gewerkt om zijn bedrijfsprocessen te optimaliseren om het ISO 9001 certificaat in de wacht te slepen. Op die manier garandeert PRUFTECHNIK N.V. een uitstekende kwaliteit en een nog betere service voor de klanten!