Ranpak B.V. sponsort de Herberg van Ronald McDonald Kindervallei 02 jun 2010

Ranpak B.V. sponsort de Herberg van Ronald McDonald Kindervallei
Eric Laurensse, directeur van Ranpak BV overhandigt Thea Coolen de cheque t.w.v. 10.000,-

Op het terrein van Ronald McDonald Kindervallei in Valkenburg a/d Geul is de Herberg gerealiseerd. Dit gebouw heeft een logeerfunctie voor kinderen met een beperking. De bouw is begonnen in oktober 2009 en is officieel geopend op vrijdag 28 mei 2010.. De eerste gasten hebben inmiddels al mogen genieten van de Herberg.

Logeerverblijf kinderen
De Herberg is gebouwd om kinderen met een beperking de mogelijkheid te bieden om te logeren. Tijdens hun verblijf nemen medewerkers van Adelante de verzorging over. De kinderen genieten en de ouders krijgen zo ook de gelegenheid om even tot rust te komen. .
De Herberg wordt, net als de Kindervallei, een plek voor en door mensen met een beperking. Een kleurrijke leer- en werkomgeving met een bijzondere doelgroep!

Ranpak B.V.
Ranpak B.V. te Heerlen, een van ’s werelds grootste fabrikanten van papieren verpakkingsmaterialen en –systemen, schenkt Ronald McDonald Kindervallei een bedrag van €10.000,- waarvoor de woonkamer van de Herberg compleet is ingericht. Dit doet zij in plaats van het geven van kerstgeschenken aan haar relaties, die ook zéér welwillend tegenover dit initiatief staan. Uitgangspunt van Ranpak B.V. voor de schenking van dit bedrag was, dat het ten goede moest komen aan kinderen én dat het project in de buurt van haar vestiging was gelegen. Na een bezichtiging ter plekke en een gesprek met manager Thea Coolen, waarin zij haar warmte en enthousiasme zonder enig probleem op Ranpak wist over te dragen, was de keuze al vlug gemaakt. Bij een later bezoek aan de Herberg door Eric Laurensse, directeur van Ranpak B.V., waarbij de symbolische cheque overhandigd werd, kon geconstateerd worden dat het geld een zeer goede bestemming had gekregen.

=========================================================================
Redactie, het onderstaande is niet voor publicatie:
Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Bas Oberndorff / Esther Janssen
marktcomm@eu.ranpak.com / 0031 455470448