RC10 collaborative palletiser robot 01 aug 2018

RC10 collaborative palletiser robot
Een mobiele palletiseer robot, eenvoudig te programmeren en veilig voor uw operators

FlexLink's RC10 samenwerkende palletisseer robot is een eenvoudig te programmeren robot die max 8kg dozen bij 8 dozen.min. kan hanteren.
?De robot heeft 2 posities voor euro pallets zodat terwijl er op een positie wordt gestapeld kan de andere pallet gewisseld worden.
?Eventueel kan de RC10 mobiel zijn zodat deze eenvoudig verplaatsbaar is.
?Het programmeren is eenvoudig m.b.v. een tablet en na ingeven van de doosmaten en het kiezen van het stapelpatron, uit een aantal op basis van de doosmaten gegenereerde patronen, is deze snel inzetbaar.
?Zodra een anraking met de robot of vacuumgrijper is gedecteerd schakelt de robot direct uoiiot zodat verwondingen worden voorkomen.
?De robot kan optioneel met een verticale lift worden itgerust om stapelhoogtes tot 2200mm. mogelijkk te maken. De RC10 kan snel geleverd worden en is na plaatsing direct inzetbaar zonder verdere hulp van FlexLink. Desondanks staan onze monteurs klaar om dat voor u te doen. Voor verdere infromatie en prijzen over de RC10 kunt u zich wenden tot ons bedrijf afd. verkoop.