Sandvik Coromant heeft zijn nieuwe Technische gids voor 2010 uitgebracht 26 jan 2010

Sandvik Coromant heeft zijn nieuwe Technische gids voor 2010 uitgebracht

Technische gids van Sandvik Coromant voor 2010 met nieuwe indeling voor eenvoudig opzoeken en meer dan duizend nieuwe afbeeldingen

De catalogus, dvd of pdf-download biedt u “alles in één”

Sandvik Coromant heeft zijn nieuwe Technische gids voor 2010 uitgebracht. De uitgave bevat alle informatie die klanten nodig hebben om voor de beoogde bewerking en het te bewerken materiaal de juiste snijgereedschappen en gereedschapssystemen te selecteren en toe te passen.

De technische gids heeft een volledig nieuwe indeling, waarmee producten gemakkelijk te vinden zijn, en bevat meer dan duizend nieuwe afbeeldingen en de meest recente informatie over bewerkingsmethoden en producten. Deze belangrijke uitgave, de opvolger van de Technische gids Metaalbewerking, bevat de juiste informatie voor een probleemloos en productief bewerkingsproces uitgevoerd met de producten van Sandvik Coromant.

De nieuwe technische gids, het ideale naslagwerk voor machinewerkplaatsen overal ter wereld, is in 19 verschillende talen vertaald. De 800 pagina’s tellende catalogus is zowel op papier als op dvd verkrijgbaar; de dvd bevat bovendien 90 informatieve animaties en filmpjes en kan worden besteld bij de plaatselijke klantenservice van Sandvik Coromant. Als alternatief kan er binnenkort een elektronische versie van de gids in pdf-formaat vanaf www.sandvik.coromant.com worden gedownload.

De gids bevat: technische informatie over nieuwe Sandvik Coromant-producten, waaronder de producten in CoroPak 10.1; meer informatie over hoe voor verschillende toepassingen de optimale bewerkingsmethode en gereedschappen te kiezen; meer informatie over snijgereedschappen en te bewerken materiaal; een naslaggids voor het oplossen van problemen; en een overzicht van veel gestelde vragen (FAQ).

De meer logische indeling van de nieuwe technische gids maken deze nóg gebruiksvriendelijker; daarbij bevat de gids talloze praktische suggesties om productieprocessen verder te optimaliseren en productiekosten van machinewerkplaatsen overal ter wereld te verlagen. Er zijn onder andere afzonderlijke gedeeltes voor algemeen draaien, afsteken en groefsteken, draadsnijden, frezen, boren, kotteren en het opspannen van gereedschap.