Satrind 2-assige shredder met zeef 21 jan 2010

Satrind 2-assige shredder met zeef
Perfect materiaal verkleinen met een 2 assige shredder

Satrind, al meer dan 25 jaar producent van zeer degelijke industriële shredders heeft in haar programma nu ook een uniek selectiesysteem (zeef) opgenomen om ook met 2-assige shredders materialen eenvoudig en betaalbaar tot een kleine en uniforme fractie te verkleinen.

Daar waar tot op heden in de markt voornamelijk complexere 3- en 4-assige shredders met een zeef uitgevoerd werden om materialen te verkleinen tot een specifieke en uniforme grootte kan Satrind hetzelfde resultaat bieden met behulp eenvoudige en betaalbare 2-asser uitgevoerd met het zogenoemde CL-systeem.

Het unieke CL-systeem bestaat uit een zeefconstructie welke onder de messen geplaatst wordt, waardoor de geshredde fracties extra verkleind worden. Het systeem is toepasbaar op de bijna de gehele lijn 2-assers, van de 11kW tot en met de 44 kW uitvoeringen.

Het systeem is onder andere geschikt voor kunststof producten, zoals vaten, IBCs , bumpers e.d. , hout zoals pallets e.d., papier en karton en industrieel afval.

Satrind shredders zijn zeer degelijk uitgevoerde shredders met unieke messen en mesverbinding. Wereldwijd zijn meer dan 3000 Satrind shredders operationeel van kleine compacte 7,5 kW shredder tot compleet turnkey afvalverwerkingplant met 300kW shredder.