Slim transport- en bewaarsysteem voor elektrisch gereedschap: 08 jun 2010

Slim transport- en bewaarsysteem voor elektrisch gereedschap:

Zeer eenvoudig vastklikken en loskoppelen van verschillende L-BOXX'en voor het comfortabel vervoeren van elektrische gereedschappen.

Past perfect en zonder adapter bij het door de technische keuring geteste bedrijfswageninrichtingssysteem van Sortimo.

Door een breed accessoireprogramma individueel naar wens in te delen voor elektrisch gereedschap, accessoires en ander materiaal.

De nieuwe "L-BOXX" van Bosch is de slimme oplossing voor het transporteren en het bewaren van elektrische gereedschappen, accessoires en ander materiaal. De L-BOXX behoort tot de nieuwste productinnovaties uit het assortiment professionele elektrische gereedschappen van Bosch en is perfect op de eisen van het mobiele werken afgestemd.

De L-BOXX is ontwikkeld in samenwerking met Sortimo, marktleider voor bedrijfswageninrichtingen, en biedt de vakman vele voordelen: het innovatieve kliksysteem maakt het eenvoudig kopppelen en losmaken van vele boxen mogelijk, die ook los comfortabel gedragen kunnen worden. Dat bespaart kracht en tijd en maakt het gelijktijdig vervoeren van meerdere elektrische gereedschappen mogelijk. Daarnaast kan de gebruiker met de stabiele, modulair opgebouwde inlegdelen van Bosch en Sortimo de binnenkant van de box geheel naar eigen wens indelen. Met de L-BOXX is de vakman duidelijk flexibeler dan met andere gangbare kofferoplossingen op de markt. Hij creëert plaats voor orde in de mobiele werkplaats, zijn auto of bus.

Door het unieke systeem van de L-BOXX past hij perfect en zonder adapter in het door de technische keuring geteste voertuiginrichtingssysteem van Sortimo. Zo kan de L-BOXX snel, ordelijk en ook veilig in het voertuig geplaatst worden. In combinatie met het Sortimo-inrichtingssysteem biedt de L-BOXX optimale veiligheid en hoge bescherming van de passagiers, ook in extreme situaties.

De L-BOXX is met zijn robuuste constructie ontworpen voor extreme belastingen. Elke individuele box kan met 25 kg beladen worden. Het klikmechanisme maakt het mogelijk om meerdere L-BOXX‘en tot een totaal gewicht van 40 kg te dragen. De deksel kan zelfs belast worden tot een gewicht van 100 kg. De kleinere uitvoeringen van de L-BOXX bieden naast de bovenste draaggreep nog een tweede, aan de voorkant geplaatste handgreep. Zo kunnen losse, niet aan elkaar geklikte boxen even eenvoudig gedragen worden als gewone koffers. Bosch biedt de L-BOXX in vier verschillende formaten, ook leeg en met accessoiresets gevuld verkrijgbaar.

Het nieuwe verpakkingsconcept L-BOXX heeft al een kwaliteitsmerk voor de geslaagde omzetting van innovatie, design en functionaliteit ontvangen en draagt de onderscheiding "Product van het jaar 2010" van de "pro-K Industrieverband Halbzeuge und Konsumprodukte aus Kunststoff e.V."

Technische gegevens
L-BOXX 102
L-BOXX 136
L-BOXX 238