Stamhuis Lineairtechniek opent Quick Center 08 sep 2010

Stamhuis Lineairtechniek opent Quick Center

Per 1 september heeft Stamhuis Lineairtechniek samen met haar partner Schneeberger Lineartechnology een Quick Center opgezet in Twello.

Doel van deze nieuwe service is om Schneeberger klanten in Nederland op korte termijn te kunnen helpen met de BM en MR monorail geleidingen bij nieuwe projecten. Ook in het geval van machine uitval zoals bij een ernstige crash. Andere producten van Schneeberger zoals de minirails zijn eveneens op redelijke termijn leverbaar.
Van de populaire types Monorail BM en MR liggen de geleidingen en verschillende varianten loopwagens op voorraad in Twello. Eventuele aanpassingen zoals het koppelen van de rails, het bewerken van fasen, eindbewerkingen, etc. kunnen op korte termijn worden uitgevoerd.

Maurice Bastings van Schneeberger verteld: “de medewerkers van Stamhuis Lineairtechniek hebben een grote kennis van onze producten en zijn in staat onze klanten optimaal te helpen. De toenemende druk op levertijden, die gepaard gaat met het aantrekken van de markt, en de wens van ons management om de druk bij onze fabrieken in Duitsland en Zwitserland te verlagen heeft ons doen besluiten deze service met Stamhuis Lineairtechniek op te zetten. De adviseurs bij Stamhuis kunnen snel reageren bij eventuele vragen en bezoeken klanten in heel Nederland. Ook die waar wij zelf niet komen!”

Naast de Schneeberger producten zullen ook andere producten uit het brede leveringsprogramma van Stamhuis Lineairtechniek aan de Quick Center worden toegevoegd.
De actuele lijst met Quick Center producten vindt u op WWW.STAMHUISLINEAIR.NL