Th. WORTELBOER BV importeur van EXACT PipeCut zaagmachines. 15 mrt 2011

Th. WORTELBOER BV importeur van EXACT PipeCut zaagmachines.
De EXACT machines combineren gebruiksgemak met veiligheid

Sinds kort importeert Th. Wortelboer BV een complete lijn transportabele zaagmachines van het Finse EXACT Tools. Daarmee kunnen pijpen snel en veilig worden afgekort. Door de unieke geleiding is het mogelijk vrijwel haaks en braamvrij af te korten.

De EXACT PipeCut pijpzaagmachine zaagt nagenoeg alle materialen op een comfortabele en veilige wijze op de gewenste lengte. Direct klaar voor de volgende stap in het productieproces. De spanen koelen zeer snel af en vallen neer in de buurt van de machine. Schade aan de omgeving of de kans op brandgevaar is minimaal. Ergonomie en veiligheid voor de bediener zijn optimaal. De EXACT PipeCut 170E bijvoorbeeld weegt slechts 5,7 Kg.

Het zaagbereik van de machines is enorm groot en de innovatieve klemgeleiding zorgt voor veel stabiliteit. De serie bestaat uit vier modellen die allen geschikt zijn voor staal, RVS en kunststof. Het klembereik loopt van Ø 15 mm (½”) tot Ø 360 mm (14”).

Alle EXACT Pipecut machines worden geleverd in een handige draagtas met daarin een TCT zaagblad, een set van 4 rollenbokjes, twee inbussleutels en een Neder-landstalige handleiding.

Op uw verzoek sturen wij u graag de nieuwste brochures toe. Deze kunt u natuurlijk ook zelf downloaden op onze website www.wortelboer.ws