Van Vliet Trucks naar Ghana 03 feb 2012

Van Vliet Trucks naar Ghana
De nieuwe vestiging in Ghana

Van Vliet Trucks opent vestiging in Ghana

Vrijdag 27 januari 2012 was een belangrijke dag voor de buitenlandse activiteiten van Van Vliet Trucks Holland B.V. uit Nieuwerkerk a/d IJssel: de officiële opening van het unieke Afrikaanse “One Stop Shop”-concept in Ghana. Meer dan 250 genodigden, waaronder veel hoogwaardigheidsbekleders en klanten waren bij dit evenement aanwezig. Er werden speeches gehouden door vertegenwoordigers van de Nederlandse ambassade en verschillende officiële genodigden. Daarnaast was er een rondleiding over het terrein, door de kantoren en werkplaatsen.

Van Vliet Trucks heeft niet alleen een grote voorraad 4x4’s en trucks beschikbaar in Ghana. Er kunnen ook machines en onderdelen vanuit deze vestiging worden geleverd. Er is tevens een goed geoutilleerde werkplaats met Europese apparatuur , waar alle gangbare werkzaamheden en reparaties kunnen worden uitgevoerd. Het buitenterrein omvat een entrepotgebied met een oppervlakte van meer dan 10.000 m2, waar de voorraad nieuwe trucks en 4x4’s wordt opgeslagen.

West-Afrika wordt een steeds belangrijker afzetgebied voor Van Vliet Trucks; reden om te investeren in een lokale vestiging in Ghana.

Voor meer informatie over dit unieke Afrikaanse “One Stop Shop”-concept, kunt u contact opnemen met de verkoopafdeling in Nederland: 0180-312644 of e-mail: info@vanvliet.com.