EsabErnsthard Autotig 04 sep 2020

Esab.Lasmachinedirect.nl besteedt de nodige aandacht aan 3 zeer interessante en uiteenlopende producten van Esab en Ernsthard.

Het betreft :

Ernsthard Tig-Lasmachine AutoTig 302 AC/DC; een lasproces dat in in de volksmond ook wel een Halfautomatisch-Tiglassen wordt genoemd.

Het standaard Tig-lasproces wordt gekenmerkt door; perfecte beheersing van het smeltbad en de smeltbad temperatuur. Hierdoor kunnen moeilijk lasbare basismaterialen veel beter worden gelast,  wordt de kans op lasfouten met 60 tot 70 % verlaagd en wordt de lasnaadnabewerking met 80 tot 90 % gereduceerd, in veel gevallen zelfs met 100 % en tenslotte is het voordeel uiteraard dat zeer dunne materialen toch kunnen worden gelast. Dit allemaal in vergelijking met het veel gebruikte Mig lasproces.

Halfautomatisch Tiglassen heeft als grootste voordeel dat de neersmelt verdubbelt en afhankelijk van het basismateriaal zelfs verdrievoudigt wordt waardoor Tiglassen bijna net zo efficiënt wordt als Miglassen maar dan met alle voordelen van de veel beter smeltbadcontrole, de veel betere laskwaliteit, demogelijkheid om erg dunne materialen te lassen en daarnaast ook nog eens veel meer moeilijk lasbare materialen te kunnen lassen. De Ernsthard AutoTig 302 AC/DC geeft duidelijke voordelen bij het lassen van normaal staal, RVS-soorten, duplex en superduplex roestvrij staal, inconel, stelliet, titanium, aluminium, hastelloy, kopernikkel, nikkel-chroomlegeringen en meer.

De Ernsthard AutoTig 302 AC/DC is digitaal en dus zeer compleet en momenteel zeer scherp geprijsd. Meer informatie; mail esab@lasmachinedirect.nl en u krijgt gedetailleerde informatie toegestuurd.

Link : Kijk hier voor meer informatie over de Ernsthard-AutoTig-302-AC/DC !

Daarnaast wordt aandacht besteedt aan de ESAB Renegade ET300iP FMJ-REACH.

Deze gelijkstroom elektroden- en Tiginverter is speciaal ontwikkeld voor de lassers en de situaties waar een grote tot zeer grootte reikwijdte vereist is; zoals laswerkzaamheden vanuit een serviceBus waarbij de Renegade-REACH in de servicewagen moet blijven staan, zeer moeilijk begaanbare trajecten tot aan het te lassen object, een grote reikwijdte in de werkplaats waarbij de lasmachine uit veiligheid op een vaste beschutte plek blijft staan maar de laswerkzaamheden welk simpel en handig moeten worden uitgevoerd.

Als je in een natuurlijke omgeving werkt waar geen stroomvoorziening aanwezig is, kun je de Renegade-REACH ook voorzien van bijvoorbeeld 100 meter primaire kabel zonder dat dit effect heeft op lasfunctionaliteit en omdat de Renegade-REACH werkt op zowel 1-fase lichtnet 230 volt als op 3-fasen krachtstroom 400 volt heb je een maximale actie-radius en werkvrijheid. De Tigtoortsreikwijdte van de Renegade-REACH is standaard 16 meter ( onder voorwaarden optioneel tot 25 meter ).

Kortom de Renegade-REACH geeft je onafhankelijkheid, zelfstandigheid, ongebondenheid, speelruimte, lasruimte en vooral vrijmoedigheid. Daarnaast is de Renegade-REACH uiteraard voorzien van alle lasfuncties voor Tig en Elektroden lassen.

Link : Kijk hier voor meer informatie over de Renegade-REACH !

Tenslotte is er aandacht voor de Ernsthard SolidHD-35 kernboormachine. Iedereen weet wat een kernboormachine of magneetboormachine is en eerlijk gezegd is de

Ernsthard SolidHD-35 een magnetische magneetkernboor als alle andere maar wèl degelijk solide en natuurlijk kun je er mee souvereinen en cilindrisch boren.

Dus waarom dan de aandacht voor de Ernsthard SolidHD-35 : Wel de Ernsthard SolidHD-35 wordt standaard geleverd met Gratis een 18 delig Full-Metal-Jacket met een bruto totaalwaarde van € 783,76 ( ook met de hoogste Ernsthard korting is dat nog veel geld)  maar wat meer zij ;

elke zichzelf serieus noemende vakman zorgt ervoor dat hij gesteld staat, altijd en overal alle gereedschappen en toebehoren bij de hand heeft, efficiënt is en géén onnodig tijdverlies heeft, professioneel overkomt, kortom als een Professional wordt gewaardeerd.

Er is niets zo erg als misgrijpen, er is niets zo erg als met je mond vol tanden staan uit schaamte, Zorg dat uitgerekend JIJ je zaakjes in orde en perfect voor elkaar hebt.

The FMJ-Accessory-Package makes you a trusted Professional in the eyes of your clients !

De Ernsthard SolidHD-35-FMJ is dus simpelweg de deal of the century. Wise is to grap it !

Link : Kijk hier voor meer informatie over de Ernsthard SolidHD-35-FMJ :