Veenman richt nieuw printerpark in bij Stichting Kinderpostzegels 14 sep 2009

Veenman richt nieuw printerpark in bij Stichting Kinderpostzegels
Marcel Lamboo van Stichting Kinderpostzegels Nederland (boven) en Bas van Doorn, Major Accountmanager bij Veenman (rechts) bij het WorkCentre 7435
Door implementatie Xerox WorkCentre 7435 worden documenten efficiënter en geruislozer afgedrukt

Veenman, onderdeel van Xerox Corporation, heeft met de installatie van drie WorkCentres 7435 MFP, de printstromen bij Stichting Kinderpostzegels geoptimaliseerd. Door de installatie van deze machines kan Stichting Kinderpostzegels op een hoog niveau kleurenafdrukken realiseren ter bevordering van de communicatie met hun (potentiële) donateurs.

De nieuwe WorkCentres beschikken over verschillende innovatieve eigenschappen die de productiviteit verhogen. Zo worden dubbelzijdige documenten met dezelfde snelheid geprint als enkelzijdige documenten. Dit bespaart niet alleen tijd, maar ook papier. De printaround-functie garandeert een korte doorlooptijd zonder stilstand. Wanneer één opdracht stagneert door gebrek aan resources, dan kunnen andere printopdrachten doorgang vinden door deze functie. Veenman installeerde één WorkCentre met een finisher, zodat ook nieten en het maken van boekjes nu tot de mogelijkheden behoren. Bovendien is het WorkCentre 7430 extreem stil en energiezuinig.

Marcel Lamboo van Stichting Kinderpostzegels Nederland: “Met de installatie van de drie multifunctionele kleurenprinters kunnen we nu kleur realiseren bij zowel het printen als bij het kopiëren in één machine. Veenman heeft ons uitstekend geadviseerd. Eerlijk gezegd had ik ook niets anders verwacht. Onze relatie duurt al 25 jaar. Ook op de service kunnen we vertrouwen. Men reageert altijd snel en ook de telefonische helpdesk is echt een uitkomst. De machines moeten werken op het moment dat we die nodig hebben. Voor ons is het geruststellend te weten dat we altijd op Veenman kunnen rekenen. Veenman is voor ons een betrouwbare partner.”

Bas van Doorn, Major Accountmanager bij Veenman: “Na het inventariseren van de wensen van Stichting Kinderpostzegels en het in kaart brengen van de huidige apparatuur, gaven wij advies voor een oplossing op maat. Zo’n ‘Quickscan’ is standaard bij Veenman en levert een goed beeld op van mogelijkheden en onmogelijkheden. De WorkCentres pasten exact in het wensen- en eisenpakket van de stichting. We konden bovendien interessante voorwaarden aanbieden, omdat Veenman op het gebied van documentautomatisering partner is van VFI Diensten, een inkooporganisatie en kenniscentrum van non-profitorganisaties.”

Over Veenman
Veenman is de grootste onafhankelijke adviseur op het gebied van afdruksystemen en document management oplossingen in Nederland. Met 6 kantoren, een eigen serviceorganisatie en circa 300 medewerkers is Veenman uitgegroeid tot de meest moderne organisatie binnen de branche. De onderneming maakt deel uit van Xerox Corporation.

Onze aanpak is gebaseerd op gedegen kennis van de markt, degelijke analyses en een merkonafhankelijk advies. Zo heeft Veenman bij diverse toonaangevende organisaties aanzienlijke verbeteringen in bedrijfsprocessen weten te realiseren en de kwaliteit van organisaties in vele branches geoptimaliseerd. Voor meer informatie, ga naar www.veenman.nl.