Velis Scholten Utrecht in de lift 29 jun 2010

Velis Scholten Utrecht in de lift
v.l.n.r. Michael Priem (Commercieel Directeur Divisie Laad- en lossystemen), Harry Velis (Commercieel Directeur Divisie Las- en
Velis Scholten Utrecht B.V. (VSU) heeft het directieteam versterkt met Sandor Harmens als algemeen directeur. Met zijn toetreding is het bedrijf in staat haar huidige marktpositie te verstevigen en verder uit te bouwen.

Harry Velis (Divisie Las- en constructiewerken) en Michael Priem (Divisie Laad- en lossystemen), die tot nu toe aanspreekpunt waren voor de klanten, gaan zich beiden als commercieel directeur nog meer concentreren op de verkoopactiviteiten.

“In een moeilijke markt doet VSU het erg goed. Dankzij deze stap kunnen we zowel dichter op onze klanten zitten, als investeringen doen om in de komende jaren onze reputatie van kwaliteit en betrouwbaarheid en servicegerichtheid te waarborgen. Tevreden klanten, daar gaat het om bij VSU,” aldus Sandor Harmens.

Activiteiten
VSU is in 1992 opgericht als las- en constructiebedrijf. Met de kennis en ervaring die in de loop der jaren zijn opgedaan, heeft het bedrijf de reputatie opgebouwd van een betrouwbare, flexibel ingestelde onderneming, die zijn opdrachtgevers op breed terrein van dienst is. Ook houdt VSU zich bezig met het opbouwen van Palfinger kranen, VDL containersystemen en laadbakken en beschikt het bedrijf over een grote eigen reparatie-afdeling en servicedienst. VSU levert Fleetguard (onderdeel van Cummings) filters. Daarnaast levert VSU een breed assortiment hijs- en hefmiddelen in vrijwel alle soorten, maten en uitvoeringen en verzorgt het bedrijf ook keuringen op dit gebied volgens EHK voorschriften.

VSU is gevestigd op Bedrijventerrein De Wetering, langs de A2 bij Utrecht. Bij het bedrijf werken 40 medewerkers.