Volvo zwaartransporttrekker met 700 pk voor P.J. Hoogendoorn Transport B.V. 23 apr 2010

Volvo zwaartransporttrekker met 700 pk voor P.J. Hoogendoorn Transport B.V.

P.J. Hoogendoorn Transport B.V. uit Lunteren heeft onlangs een Volvo FH 16 700 6x4 aangeschaft. De truck die door Harbers Trucks uit Barneveld werd geleverd, wordt gebruikt als zwaartransporttrekker. De goede prijs-kwaliteit verhouding en de samenwerking met Harbers waren voor P.J. Hoogendoorn Transport B.V. redenen om opnieuw voor Volvo te kiezen.

P.J. Hoogendoorn werd in 1979 opgericht. Het bedrijf beschikt over 16 trucks waaronder een aantal DAF’s, Scania’s en zes Volvo’s waaronder vier FH16’s. Hoogendoorn rijdt betonvloeren voor de firma EBM Beton uit Veenendaal. Zwaar transport waarvoor een truck met 700 pk geen overbodige luxe is.

FH16: absolute topper van wereldklasse
De FH16 700 werd speciaal uitgerust met een software pakket op de versnellingsbak voor zwaar transport. Piet Hoogendoorn, directeur van P.J. Hoogendoorn Transport B.V., vertelt enthousiast over de truck: “De motor heeft ongelooflijk veel kracht. Het koppel is direct vanaf het wegrijden beschikbaar wat resulteert in uitzonderlijke rijeigenschappen en een stabiele krachtoverbrenging. De FH16 is een absolute topper van wereldklasse die voldoet aan alle verwachtingen die men heeft in het hedendaagse transport”.

Goede relatie met dealer
De goede relatie met dealer Harbers Trucks uit Barneveld gaf de doorslag om opnieuw tot aanschaf van een Volvo over te gaan. “Het contact met de sales en after sales medewerkers van Harbers Trucks verloopt erg goed. Vooral de snelle service waardeer ik enorm. De keuze voor de Volvo FH16 was daarom snel gemaakt.” aldus Piet Hoogendoorn.

22 april 2010