Warmtebedrijf Ennatuurlijk kiest voor ActoCalculatie 12 aug 2021

Warmtebedrijf Ennatuurlijk kiest voor ActoCalculatie

Warmtebedrijf Ennatuurlijk heeft recent gekozen om te gaan calculeren met ActoCalculatie, de online calculatiesoftware van Acto. Zij zochten een oplossing voor het maken van kostencalculaties voor het aanleggen van warmteleidingen, de bijbehorende aansluitingen, afleverstations en opwekmachines, waarmee een realistische risicobegroting en terugverdientijd kan worden vastgesteld. De uitrol is gestart waarbij uiteindelijk 20 engineers met het pakket zullen gaan werken.

Software helpt groeidoelstellingen te behalen

Ennatuurlijk wil blijven groeien en om dit goed te kunnen faciliteren was een update van het huidige softwaresysteem een must. De keuze voor ActoCalculatie is dan ook een logische. Met deze oplossing kan Ennatuurlijk de werkzaamheden vele malen sneller en efficiënter uitvoeren en dus de gewenste groei realiseren.

Over Ennatuurlijk
Ennatuurlijk levert warmte en koude aan ruim 85.000 gezinnen en 1.200 bedrijven door op lokaal niveau warmtebronnen te koppelen met de ontvangers. De warmte die Ennatuurlijk levert is duurzamer dan de traditioneel opgewekte warmte. Hiermee levert Ennatuurlijk een bijdrage aan het verduurzamen van de energie in Nederland.
Kijk voor meer informatie op www.ennatuurlijk.nl

Over Acto Informatisering

Acto levert Acto een compleet pakket van bedrijfssoftware (o.a. ERP, apps, portalen en business intelligence) en bijbehorende diensten. Acto is een Nederlandse organisatie en ontwikkelt de software in-house op basis van een modern low-code platform. Dat zorgt voor flexibele en agile software, waardoor onze klanten een grote voorsprong houden op de concurrent.

Meer over onze oplossing vindt u op Www.acto.nl en Www.actocalculatie.nl