Wat is de kwaliteit van uw dienstverlening? 06 mei 2011

Wat is de kwaliteit van uw dienstverlening?

Kwaliteit meten
Meten is weten! Makkelijk gezegd, maar hoe weet u of uw klanten daadwerkelijk tevreden zijn? Wat vind de klant van uw dienst of nieuwe product? Heeft uw klant nog suggesties of verbeterpunten? Met het meetinstrument van Comsys meet u eenvoudig de kwaliteit van uw product, dienst of klanttevredenheid.

Hoe?
  • Na afloop van het gesprek met de callcentermedewerker wordt de klant automatisch teruggebeld en start de geautomatiseerde enquête.
  • Na afloop van het gesprek wordt automatisch doorverbonden naar de geautomatiseerde vragenlijst.
  • Uw database met klanten wordt automatisch gebeld. Zodra de klant akkoord geeft om mee te doen aan het onderzoek, start de vragenlijst.
Geautomatiseerde meting via Voice Respons
De dienstverlening van uw bedrijf is eenvoudig te meten via de telefoon, ook wel Voice Respons genoemd. Voice Respons biedt de mogelijkheid een meting geautomatiseerd uit te voeren. Dit gebeurt aan de hand van een vooraf ingesproken vragenlijst. De klant geeft antwoord op de vraag door gebruik te maken van de cijfers van zijn telefoon. En kan eventueel toelichting geven op het antwoord, door dit in te spreken. De resultaten worden direct online gepresenteerd.

Voordelen:
  • Hoge respons van gemiddeld 67%;
  • Resultaten direct online of per e-mail;
  • Lage onderzoekskosten;
  • Snelle en efficiënte manier van meten;
  • Gesloten en open vragen mogelijk;
  • Objectieve methode om NPS te meten.
Uw Net Promotor Score
Veel organisaties hanteren de Net Promotor Score (NPS) om te laten zien hoe de organisatie presteert en wat het potentieel is aan klantloyaliteit en omzetgroei. Uw NPS kunt u eenvoudig in kaart brengen met onze kwaliteitsmeting.

Inzetbaarheid kwaliteitsmeting
De kwaliteitsmeting van Comsys is organisatiebreed of op afdelings- of teamniveau inzetbaar. Tevens kan de kwaliteitsmeting ingezet worden op callcentermedewerker niveau. Deze resultaten kunnen aangevuld worden met een interne beoordeling van de callcenteragent.

Test onze DEMO
Jaarlijks voert Comsys Nederland BV in opdracht van bedrijven kwaliteitsmetingen geautomatiseerd uit. Nieuwsgierig? Test dan nu onze demo en bekijk direct online de resultaten.