Persberichten

Wat is de kwaliteit van uw dienstverlening? 25 jan 2010

Wat is de kwaliteit van uw dienstverlening?

Wat is de kwaliteit van uw dienstverlening?

Uw dienstverlening is een belangrijk onderdeel van uw bedrijf. Geen reclamecampagne die hier tegenop kan. Door zelf actief en periodiek uw dienstverlening te meten, kunt u tijdig bijsturen om deze optimaal te houden of zelfs te verbeteren!

Kwaliteit meten
Meten is weten! Makkelijk gezegd, maar hoe weet u of uw klanten daadwerkelijk tevreden zijn? Wat vind uw klant van uw dienst of nieuwe product? Heeft uw klant nog suggesties of verbeterpunten?

Geautomatiseerde meting via Voice Respons
De dienstverlening van uw bedrijf is eenvoudig te meten via de telefoon, ook wel Voice Respons genoemd. Voice Respons biedt de mogelijkheid een meting geautomatiseerd uit te voeren. Dit gebeurt aan de hand van een vragenlijst en is zelfs aan te vullen door de mening van uw klanten in te laten spreken. Resultaten worden automatisch verwerkt en kunnen snel en nauwkeurig geleverd worden.

Kwaliteitsmeting ‘Kwalitel’
Als organisatie is Comsys Nederland BV specialist op het gebied van Interactieve Voice Respons. Jaarlijks voert Comsys Nederland BV voor bedrijven meerdere kwaliteitsmetingen geautomatiseerd uit. Voor deze kwaliteitsmeting heeft Comsys een unieke applicatie ontwikkeld genaamd Kwalitel. Als organisatie heeft Comsys jarenlange ervaring met kwaliteitsmetingen via Voice Respons, waardoor enquêtes efficiënt en doelgericht opgezet worden.

Eenmalig aanbod
Tot 31 maart 2010 biedt Comsys Nederland BV u de kwaliteitsmeting ‘Kwalitel’ aan tegen een zeer scherpe prijs. Wij voorzien u graag van advies voor de opzet van uw onderzoeksenquête. Belt u voor meer informatie naar 088-233 44 00.

U kunt natuurlijk ook mailen naar sales@comsys.nl. Voor meer informatie zie www.comsys.nl
 

Rubrieken